A)
Ač nechci zastupitelům upírat jejich právo na rozhodování se při hlasování a ani nejdu Usnesení 6/2/2021 rozporovat, dovolím si jenom konstatování, že ze všech variant jste vybrali pro občany tu nejdražší!
Druhý aspekt tohoto Vašeho rozhodnutí je ten, že vůbec nenutí občany odpady třídit.
Vše bude, v tom lepším případě končit v komunálu!
Krom toho nemáte právní možnost omezit a neumožnit každému občanovi - členovi domácnosti mít vlastní nádobu na komunál.
OÚ pak zaplatí de facto za každou nádobu vývozní firmě!
Nejsem rovněž ani zastáncem toho, aby se platilo z objemu nádob(y).
To je jenom, s minimálním kladným dopadem na občany, „kosmeticky“ upravená varianta té, kterou jste přijali.
Nejvýhodněji vychází, jak cenově pro občany, tak i pro životní prostředí, možnost daná zákonem, platit skutečně odvezený komunální odpad a zbytek občané "musí" vytřídit dle druhu odpadu.
Budou mít pak málo komunálu, ve finále tedy ušetří, jelikož budou třídit.
Lze pak také zavést Individuální četnost vývozu, značenou známkou (tady má pak známka smysl, nyní rozhodně NE)
Samozřejmě by musel OÚ udělat i nějaké opatření, např. sběrný dvůr apod., aby se zabránilo zneužití, ale toto je myslím jediná správná cesta jak přispět k ochraně životního prostředí pro další generace!
B)
Usnesení 5/2/2021
odst. 1) nelze brát jako platné, jelikož v něm je zásadní formální chyba!
Opravu musíte udělat legitimně na příštím, řádně svolaném a oznámeném zasedání zastupitelstva!
Rozhodně nepostačuje jenom provedení opravy přepisem!
odst. 2) se sice odvolává na §11 odst.3, ale místní zastupitelstvo musí znění zákona zpřesnit a ne se na něj jenom odvolat a nebo ho citovat!
Jaký bude tedy používán klíč na případné stanovení zvýšení, když dle zákona ho lze zvednout až na tři násobek.
Někomu nebude zvýšen vůbec, někomu dle barvy očí dáte dvounásobek, někomu třínásobek jelikož má veliké nohy ?
Co bude klíčem? To jaksi zde postrádám. Až pak to bude jasné a lze uplatnit: "padni komu padni, v té a v té výši"!
Nyní budu konstatovat a jsem schopen to prokázat, že jste byli vyzváni na opravu čísla účtu v OZVkách obce a že se platba nedá na uvedený účet odeslat!
Dodnes jste to neudělali!
Já si nebudu brát dovolenou, tuto povinnost jistě nemám, abych dojel ve středu domů 300km z práce a pak jel stejnou vzdálenost zpět, jenom proto, abych poplatky uhradil hotově
V dnešní době máme platební karty, internetové bankovnictví, …, takže je „splnění si povinností“ nejdříve na Vaši straně!
Překážka na Vaši straně a také i s ohledem na předchozí body k místním poplatkům, s vymahatelností x-násobků, pak asi moc neuspějete!
A)
Ač nechci zastupitelům upírat jejich právo na rozhodování se při hlasování a ani nejdu Usnesení 6/2/2021 rozporovat, dovolím si jenom konstatování, že ze všech variant jste vybrali pro občany tu nejdražší!
Druhý aspekt tohoto Vašeho rozhodnutí je ten, že vůbec nenutí občany odpady třídit.
Vše bude, v tom lepším případě končit v komunálu!
Krom toho nemáte právní možnost omezit a neumožnit každému občanovi - členovi domácnosti mít vlastní nádobu na komunál.
OÚ pak zaplatí de facto za každou nádobu vývozní firmě!
Nejsem rovněž ani zastáncem toho, aby se platilo z objemu nádob(y).
To je jenom, s minimálním kladným dopadem na občany, „kosmeticky“ upravená varianta té, kterou jste přijali.
Nejvýhodněji vychází, jak cenově pro občany, tak i pro životní prostředí, možnost daná zákonem, platit skutečně odvezený komunální odpad a zbytek občané "musí" vytřídit dle druhu odpadu.
Budou mít pak málo komunálu, ve finále tedy ušetří, jelikož budou třídit.
Lze pak také zavést Individuální četnost vývozu, značenou známkou (tady má pak známka smysl, nyní rozhodně NE)
Samozřejmě by musel OÚ udělat i nějaké opatření, např. sběrný dvůr apod., aby se zabránilo zneužití, ale toto je myslím jediná správná cesta jak přispět k ochraně životního prostředí pro další generace!
B)
Usnesení 5/2/2021
odst. 1) nelze brát jako platné, jelikož v něm je zásadní formální chyba!
Opravu musíte udělat legitimně na příštím, řádně svolaném a oznámeném zasedání zastupitelstva!
Rozhodně nepostačuje jenom provedení opravy přepisem!
odst. 2) se sice odvolává na §11 odst.3, ale místní zastupitelstvo musí znění zákona zpřesnit a ne se na něj jenom odvolat a nebo ho citovat!
Jaký bude tedy používán klíč na případné stanovení zvýšení, když dle zákona ho lze zvednout až na tři násobek.
Někomu nebude zvýšen vůbec, někomu dle barvy očí dáte dvounásobek, někomu třínásobek jelikož má veliké nohy ?
Co bude klíčem? To jaksi zde postrádám. Až pak to bude jasné a lze uplatnit: "padni komu padni, v té a v té výši"!
Nyní budu konstatovat a jsem schopen to prokázat, že jste byli vyzváni na opravu čísla účtu v OZVkách obce a že se platba nedá na uvedený účet odeslat!
Dodnes jste to neudělali!
Já si nebudu brát dovolenou, tuto povinnost jistě nemám, abych dojel ve středu domů 300km z práce a pak jel stejnou vzdálenost zpět, jenom proto, abych poplatky uhradil hotově
V dnešní době máme platební karty, internetové bankovnictví, …, takže je „splnění si povinností“ nejdříve na Vaši straně!
Překážka na Vaši straně a také i s ohledem na předchozí body k místním poplatkům, s vymahatelností x-násobků, pak asi moc neuspějete!